پخش بین المللی موسیقی


یک پیشنهاد عالی👌 برای خوانندگان و کسانی که آثار صوتی (دکلمه) ،(موسیقی بیکلام) برای خود تولید نموده اند .         ✌           با این روش پخش آثار شما به نام شخص شما در جامعه بین المللی و در گوگل ثبت میشود و شما بعد از تقریبا 5آهنگ به عنوان آرتیست گوگل معرفی میشوید  .         واین نکته بهترین روش برای گرفتن تیک آبی از پلتفورمهایی چون اینستاگرام و فیسبوک و توییتر و … میباشد .    ما در تمام این مسیر به عنوان راهنما و مشاور در خدمتتان هستیم .        شما میتوانید حتی از آهنگهای قدیمی و حتی بازخوانی آهنگهای خوانندگان دیگر هم از این ویژگی استفاده نمایید .
STORES Spotify , Apple Music , iTunes , Instagram/Facebook, TikTok/Resso, YouTube Music , Amazon , Soundtrack by Twitch, Pandora, Deezer, Tidal, iHeartRadio, ClaroMusica , Saavn, Boomplay (beta) , Anghami, KKBOX , NetEase, Tencent, Triller (beta) , Yandex Music (beta) , MediaNet

مروری بر معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پخش آنلاین موسیقی در جهان

مروری بر معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پخش آنلاین موسیقی در جهان

کاربران گوشی‌های هوشمند که علاقه و تمایل زیادی به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی دارند، معمولا ترجیح می دهند بجای دانلود آهنگ های موردعلاقه شان، آنها را به صورت آنلاین گوش دهند.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشن‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی در سال های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دسته بندی از برنامه‌های پرطرفدار میان کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او اس شده است که به آنها امکان گوش دادن و پخش آنلاین آهنگ‌های موردنظرشان را به آنها می‌دهد که در صورت خرید اشتراک به صورت ماهانه یا سالانه، قادر خواهند بود آهنگ های موردعلاقه خود را نیز از پلتفرم اپلیکیشن های مربوطه بر روی گوشی خود دانلود و دریافت کنند.

نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی که اکثر آن‌ها در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌ اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهند تا به‌صورت کاملاً قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای و اپل موزیک به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است.

از مهم‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های استریم و پخش آنلاین موزیک که از سوی کاربران در سراسر جهان با بیشترین استقبال مواجه شده است، می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد:

۱. گوگل پلی موزیک (Google Play Music)

Google Play Music یکی از اپلیکیشن های محبوب و پرطرفدار با بیش از ۵ میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی استور برای دستگاههای اندرویدی و آی او اس است که به کاربران امکان گوش فرادادن به آهنگ های موردعلاقه شان را به صورت رایگان و آنلاین می دهد.

۲. اپل موزیک (Apple Music)

سرویس پخش موسیقی اپل میوزیک

یکی از محبوب ترین کمپانی های حال و حاضر در جهان، کمپانی اپل است که با ورود خود به حوزه موزیک استریم، باعث ایجاد تغییرات بسیاری شد. بزرگترین تحول این کمپانی در این حوزه Apple Music نام دارد.

سیستم استریم موسیقی اپل، که وظیفه سرویس دهی در حوزه موزیک استریم آنلاین را به عهده گرفته است، قابلیت دسترسی به مجموعه ای کامل از آهنگ های ایرانی و غیر ایرانی را برای مخاطبان خود فراهم می سازد.

این سیستم علاوه بر قسمت آنلاین، قابلیت استفاده به صورت آفلاین با توجه به آهنگ های دانلود شده شما را نیز خواهد داشت.

یکی از برترین ویژگی ها سیستم اپل موزیک، قابلیت ICloud در این سیستم است. شما می توانید تمامی آهنگ های مورد نظر خود را در ICloud ثبت نمایید و در صورت خریدن یک تلفن همراه جدید، تمام آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق Apple ID در داخل تلفن همراه جدید خود، مانند یک پلی لیست به همراه داشته باشید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب این سیستم، امکان مشاهده متن آهنگ های ایرانی و غیر ایرانی به طور همزمان با پخش آهنگ ها می باشد.

از ویژگی های جالب دیگر Apple Music میتوان به ایجاد دسته بندی های خاص و پیشنهاد این سیستم به شما، برای گوش دادن آهنگ های خاص در آن زمینه مثل Sport Apple Music وسیستم های مشابه دیگر اشاره نمود.

اپلیکیشن اپل موزیک یکی از آن برنامه‌هایی است که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و توسط کاربران محصولات اپل همچون گوشی‌های آیفون مبننی بر سیستم عامل آی‌اواس مورد استقبال قرار گرفته است هرچند که چندی پیش اپل از ارائه نسخه اندرویدی اپل موزیک نیز برای کاربران گوشی‌های اندرویدی سایر برندهای تولیدکننده موبایل خبر داد و خیل عظیمی از کاربران در جهان را خوشحال کرد. از بزرگترین رقبای اپل موزیک، می‌توان به اسپاتیفای و پاندورا اشاره کرد که آن‌ها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند و رقابت تنگاتنگی میان آنها درگرفته است.

۳. پاندورا (Pandora)

سرویس دانلود و پخش موزیک پاندورا

به جرات می توان گفت Pandora یکی از قدرتمندترین سیستم های موزیک استریم در حوزه موسیقی اینترنتی می باشد. شما حتی با گوش دادن لحظاتی کوتاه و مشاهده امکانات آن، بسیار شگفت زده خواهید شد.

دسته بندی های متنوع، پخش برترین موزیک ها در ژانر خاص، امکان مدیریت موسیقی ها برای رفتن به ترک بعدی، جتسجو پیشرفته و دسترسی به یکی  از بزرگترین آرشیوهای دیتابیسی در زمینه موسیقی، در جهان فقط گوشه ای از امکانات بسیار زیاد این اپلیکیشن است.

با استفاده از هوش مصنوعی به کار رفته در طراحی این دیتابیس با توجه به سطح علایق و نوع علایق شما به هر ژانری در موسیقی، با پیشنهادهایی جدید شما را متحیر خواهد ساخت.

استفاده از این اپلیکیشن محبوب به صورت رایگان بوده، اما امکانات رایگان آن دسترسی محدودتری به امکانات نسبت به نسخه پولی آن در اختیار شما قرار خواهد داد. اما حتی با وجود این محدودیت ها، Pandora در زمره برترین و محبوب ترین، اپلیکیشن های حوزه موزیک استریم در جهان قرار داشته است.

این اپلیکیشن که هم به صورت رایگان و هم‌اشتراکی در اختیار کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس قرار گرفته است، امکان بهره مندی از دریای عظیمی از آهنگ های موردعلاقه را به کاربران و علاقمندان به موسیقی می دهد.

۴. اسپاتیفای (Spotify)

سرویس پخش و دانلود موسیقی اسپاتیفای

یکی از پیشروان و بزرگترین پلتفرم های نام آشنا دنیا اسپاتیفای نام دارد. اسپاتیفای یک سرویس استریم موسیقی، پادکست و ویدئو می باشد، رویکرد  این سرویس به ارائه خدمات با سیستم رایگان همراه با تبلیغات است اما برای کیفیت بیشتر و محفوظ ماندن حق تولید کننده محتوا و دانلود موسیقی بصورت آفلاین نیازمند حق اشتراک و پرداخت آن به صورت ماهیانه هستید.

همچنین اسپاتیفای در بسیاری از پلتفرم ها همچون ویندوز، مک او اس و لینوکس نیز علاوه بر گوشی های هوشمند قابلیت دسترسی را برای رفاه هر چه بیشتر مخاطبان خود فراهم کرده است.

اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی و رایگان شده است. نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملاً قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند. اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تأسیس و راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون‌ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی‌های موردنظرشان شود.

از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می‌توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده‌اند.

۵. یوتیوب موزیک (Youtube Music)

نسخه رایگان یوتیوب موزیک که به همراه تبلیغات مختلف بر روی پلت‌فرم این اپلیکیشن است، در کنار نسخه پریمیوم یا اشتراکی آن خدمات استریم و پخش آنلاین موسیقی را به کاربران ارائه می دهد.

۶. شازم (Shazam)

سرویس شناسایی و پخش موزیک شازم

حتما برای شما هم پیش آمده که در رادیو یا تلویزیون یا حتی یک سایت، آهنگی را می شنوید ولی اطلاعاتی راجب خواننده، ترک و یا حتی اسم آلبوم آن نداشته باشید و این، کار را برای جست و جوی آهنگ و دانلود آن سخت و بعضا غیر ممکن می کند.

اپلیکیشن Shazam با استفاده دیتابیسی منطبق بر جمع آوری و شناسایی آهنگ ها با ساختارهای مختلف، توانایی این کار را خواهد داشت که، با گوش دادن به آهنگ مورد نظر شما، تمام اطلاعات مربوط به آهنگ در حال پخش را در اختیارتان قرار دهد.

این اپلیکیشن که در سال ۱۹۹۹ شروع به فعالیت کرد، اوج دوران کاری خود را در سال ۲۰۱۳ با قرار گرفتن در بین ۱۰ اپلیکیشن برتر دنیا در حوزه موزیک استریم سپری نمود. در سال ۲۰۱۵ این اپلیکیشن، حتی بر روی گجت های پوشیدنی با قابلیت پخش موسیقی نیز بکار رفت، تا به گسترش هر چه بیشتر این اپ و محبوبیت آن بیافزاید.

اپلیکیشن Shazam  علاوه بر تلفن همراه، قابلیت نصب بر روی پلتفرم هایی همچون مک بوک، بلک بری و ویندوز را نیز دارا می باشد که به استفاده هر چه بیشتر آن و دسترسی آن در هر پلتفرم، کمکی شایان کرده است.

با اینکه این اپلیکیشن بیشتر به منظور شناسایی زودهنگام و آنلاین قطعات موسیقی شناخته شده و مورد کاربرد قرار گرفته است، اما به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین آهنگ های موردعلاقه جستجو شده خود را بر روی این پلتفرم پیدا کنند.

۷. آمازون موزیک (Amazon Musix)

سرویس پخش و دانلود موسیقی امازون

آمازون در حال حاضر ارزشمندترین برند و یکی از بزرگترین شرکتهای دنیاست و عجیب نیست که ورود این غول دنیای تکنولوژی به عرصه موسیقی نیز با یک شاهکار همراه باشد. اپلیکیشن رسمی کمپانی آمازون به نام Amazon Music، یکی از قوی ترین دیتابیس های دنیا است، که به شما اجازه دسترسی به ۵۰ میلیون موزیک را می دهد. در این اپلیکیشن شما به جستجوی نام آهنگ خود، یا با نام هنرمند یا بند موردنظرتان می توانید به راحتی و با کیفیت های مختلف امکان دانلود را داشته باشید.

اپیلیکشن Amazon Music  در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود توسط کاربران در سراسر جهان از گوگل پلی، یکی از پرچمداران ارائه خدمات استریم موزیک با قابلیت سفارشی سازی برای دسترسی سریع است.

آمازون نیز که یکی دیگر از غول‌های تکنولوژی آمریکایی در جهان به شمار می‌رود، به منظور رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ همچون گوگل و اپل به ارائه یک اپلیکیشن استریم آنلاین موسیقی پرداخته است.

۸. ۸‌ترکس (۸tracks)

این اپلیکیشن نیز که بر روی هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس توسعه داده شده است، به صورت رایگان و اشتراکی به کاربران و علاقمندان به موسیقی خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

۹. آدیومک (Audiomack)

این اپلیکیشن به خاطر ارائه جدیدترین و محبوب‌ترین آهنگ های روز جهان که در دسته‌بندی‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد، معروف و شناخته شده است.

۱۰. تون‌این رادیو (TuneIn Radio)

این اپلیکیشن که بیشتر یک رادیوی اینترنتی به شمار می‌رود، دسترسی آن به بالغ بر ۱۲۰ هزار ایستگاه رادیویی در جهان گزارش و اعلام شده است.

۱۱. ساندکلاد (Soundcloud)

اپلیکیشن ساندکلاد توسعه داده شده توسط یک شرکت آلمانی با در اختیار قرار دادن مجموعه وسیعی از آهنگ و موسیقی‌های مختلف ضبط شده در جهان که بدون شک در هیچ جای دیگری در جهان یافت نمی شود، به کاربران اجازه می‌دهد به تمامی آهنگ های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنند.

۱۲. تیدال (Tidal)

این اپلیکیشن نیز با جای دادن بالغ بر ۶۰ میلیون قطعه موسیقی در پلتفرم خود، به کاربران اجازه می‌دهد از موزیک های موردنظر خود به صورت آنلاین و اینترنتی لذت ببرند و در صورت پرداخت حق اشتراک، آنها را دانلود و دریافت کنند.

۱۳. استینگری کلو کنسرت (Stingray Qello Concerts)

این اپلیکیشن که کارکرد آن اندکی با سایر برنامه های مشابه موجود در بازار متفاوت است، به کاربران اجازه می‌دهد از ویدیو، تصاویر و آهنگ های اجرا شده یا درحال اجرا در کنسرت های موسیقی معروف در جهان بهره مند شده و از تماشای کنسرت گروههای موردعلاقه خود لذت ببرند.

۱۴. موزیکمچ لیریکس (Musixmatch Lyrics)

این اپلیکیشن یکی از کامل‌ترین مجموعه های ارائه دهنده متن شعر و آهنگ‌های موسیقی در جهان به شمار می رود که به کاربران و علاقمندان به موسیقی این امکان را می‌دهد تا علاوه بر گوش دادن به آهنگ‌های موردعلاقه خود به صورت هم‌زمان متن شعر آن را نیز مشاهده کنند. سرویس Pro این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت آفلاین نیز از خدمات مربوطه برنامه مذکور بهره مند شوند.

۱۵. لایو ایکس لایو (LiveXLive)

این اپلیکیشن که پیشتر Slacker Radio نام داشت، به کاربران و علاقمندان به موسیقی این امکان را می‌دهد تا هم به صورت رایگان و هم اشتراکی از خدمات مربوطه بهره مند شوند. نسخه رایگان این اپلیکیشن محدودیت‌های متعددی دارد که از جمله مهم ترین آنها عدم امکان انتخاب آهنگ های موردنظر و بازپخش آنهاست. اما در صورتی که کاربران از نسخه پریمیوم آن استفاده کنند و ماهانه ۱۰ دلار پرداخت کنند، قادر خواهند بود از تمامی امکانات و خدمات آن بهره مند شوند.

۱۶. دیزر (Deezer)

این اپلیکیشن نیز که برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود و قابل دسترسی است، به صورت رایگان و حق اشتراکی به کاربران امکان گوش دادن به موزیک‌های موردعلاقه شان را می‌دهد که هزینه ماهانه حق اشتراک آن ۱۰ دلار است که در این صورت هیچ تبلیغی بر روی نمایشگر گوشی کاربران پدیدار نمی شود و اجازه بازپخش و دانلود آهنگ‌های موردنظر کاربران را نیز به آنها می‌دهد.

۱۷. جانگو رادیو (Jango Radio)

این اپلیکیشن کاملا به صورت رایگان به کاربران امکان گوش فرا دادن به موسیقی‌های مورد نظر آنها را می‌دهد بدون آنکه هیچ هزینه و حق اشتراکی از آنها دریافت کند. به عقیده برخی از کاربران، تنها چیزی که ممکن است بعضی اوقات خاطر کاربران را به هنگام جستجوی موسیقی یا گوش دادن به آهنگ موردنظرشان مکدر کند، تبلیغاتی است که بر روی صفحه نمایش گوشی آنها ظاهر می شود.

۱۸. ناپستر موزیک (Napster Music)

این اپلیکیشن که بر روی هر دو پلتفرم سیستم عامل اندروید و آی‌اواس در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور و اپ استور اپل موجود است، ماهانه ۵ دلار از مشترکان خود دریافت می‌کند تا به آنها اجازه دهد از موسیقی‌های موجود بر روی پلتفرم خود به صورت آنلاین بهره مند شوند.

19.آی هرت رادیوI Heart Radio

سرویس پخش و دانلود موسیقی آی هارت رادیو

یکی از محبوب ترین سیستم های موسیقی دنیا که هر ساله در بین بهترین ارائه دهنده های سرویس استریم موزیک محسوب می شود اپلیکیشنی به نام I Heart Radio است. این استریم موزیک، اجازه دسترسی شما به ۸۰۰ ایستگاه رادیویی را با توجه به ژانر مورد علاقه شما یا حتی هنرمند مورد علاقه شما به دستگاه شما بصورت آنلاین متصل کند. قدرت این استریم موزیک را وقتی متوجه می شوید که بدانید، به صورت آنلاین ۱۸ میلیون آهنگ و بیش از ۴۰۰ هزار هنرمند را در سیستم خود به صورت زنده ارائه می کند.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب آن، ایجاد پروفایل شخصی برای ایجاد یک آرشیو است که شما می توانید با افراد دیگر به اشتراک بذارید. اما یکی از مهمترین تفاوت های این سرویس، پخش کمدی، بحث و گفت و گوها، موضوعات سلامت و … علاوه بر موسیقی است که در واقع مخاطبان خود را از سراسر دنیا با پیشنهادات شگفت انگیز در حوزه های مختلف جذب خود کرده است.

س

20.

Music Paradise Pro

سرویس پخش و دانلود موزیک پارادایز پرو

در سالهای اخیر، دنیای استریم موزیک با نامی جدید رو به شده است که رویه پخش و دانلود موسیقی را در فروشگاه های آنلاین و اپلیکیشن های موسیقی تغییر داده است. اپلیکیشن Music Paradise Pro ویژگی های بسیار زیادی است، اما یکی از مهمترین ویژگی های آن سرچ در تمامی موتورهای جستجو و وب سایت ها و اپلیکیشن های دنیاست.

کافیست در این اپلیکیشن نام آهنگ یا بند مورد نظر خود را وارد کنید تا موتور جستجوی این اپلیکیشن در تمامی وب سایت های دنیا به دنبال نسخه مورد نظر شما با کیفیت های مختلف و لینک های مختلف دانلود بگردد و آن را برای دانلود شما نمایش دهد. شما می توانید با این سرویس به ورژن رایگان موسیقی دلخواه خود، از موتور های جستجو فراوان در دنیا که کیفیت های مختلف را شامل می شود دسترسی پیدا کنید.

 

21.

Rock my Run

 

سرویس پخش و دانلود موزیک راک مای ران

و اما می رسیم به پرطرفدارترین سیستم استریم موزیک برای ورزشکاران که با نام Rock my Run معروف است. اگر شما ورزشکار هستید و نیاز دارید بدون اینکه دنبال آهنگ خود بگردید یا مدام پلی لیست خود را جا به جا کنید تا به موسیقی دلخواه خود هنگام تمرین برسید این سرویس خواسته شما را به بهترین نحو به  انجام می دهد. قابلیت های فوق العاده این سیستم شما را هیجان زده خواهد کرد، یکی از این قابلیت ها، ویژگی BPM است.

این قابلیت به شما این ویژگی را می دهد که موسیقی را به توجه به تحرک شما تنظیم کند، به طور مثال وقتی در پارک می دوید نسبت به سرعت قدم های شما موسیقی را انتخاب می کند وبا قدم های شما شروع به نواختن به صورت هماهنگ می کند. داشتن ویژگی های خاص برای ورزشکاران باعث شده تا این سرویس، تبدیل به یکی از بزرگترین و البته محبوب ترین اپلیکیشن ها برای همگان به خصوص ورزشکاران شود.

ساند کلاد soundcloud

سرویس پخش و دانلود موسیقی ساوند کلاود

 

ساوند کلود، یکی از بزرگترین و محبوب ترین سایت های ارائه دهنده موسیقی های بروز دنیا در سبک های مختلف است که به شما اجازه دسترسی رایگان و بدون محدودیت به بروزترین آرشیو موسیقی دنیا را می دهد. در این جامعه موسیقیایی، محتوا و آهنگ ها توسط هنرمندان و موسیقیدانان معروف تهیه می شود، که به شما اجازه می دهد از طریق جستجو به روش اسم بند یا هنرمند مورد نظرتان به آرشیو موسیقی آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین در آپدیت جدید این سایت، ویژگی ریمیکس های برتر مخصوصا به سبک هندی که رویه جدید در صنعت موسیقی به حساب می آید را در کالکشن موسیقی های خود به شما پیشنهاد می دهد.

اگرچه شنیدن بعضی از موسیقی ها در این سایت، با وجود دسترسی رایگان برای شما نیازمند این است که صفحه مورد نظر گروه یا هنرمند مورد نظر را لایک کنید تا به آرشیو رایگان آن دسترسی پیدا کنید؛ اما در بیشتر موارد صرفا با ورود به صفحه اجازه دانلود لحظه ای بدون این پروسه را خواهید داشت.

سرویس پخش و دانلود موسیقی ساوند کلیک

ساوند کلیک، یکی از جالب ترین و البته متفاوت ترین سرویس های برای دانلود موزیک های شما می باشد. دلیل این تفاوت این است که پیشنهادهای سایت یا جستجوی شما به دانلود از سایت خود مخاطب و هنرمندتان ختم می شود. در این سایت بعضی هنرمندان به صورت رایگان آثار خود را به اشتراک می گذارند، و بعضی دیگر با پرداخت حق اشتراک با هزینه کمتر نسبت به سایت اصلی و آهنگ خود آنا را به مخاطبان سایت ارائه می دهند.

همچنین شما در این وب سایت قابلیت اتصال و گوش دادن به مخاطبان حرفه ای این سایت و اشتراک موزیک های دلخواهتان و حتی تشکیل جامعه هنری برای سبک های مختلف را خواهید داشت. بدین صورت شما می توانید به طور مثال سبک های خاص را از طریق مخاطبان خاص این سبک دنبال کنید و از جدیدترین موسیقی ها در این زمینه و به اشتراک گذاری آنها مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
خانه خدماتفروشگاهارتباط با ما